Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Αυτή είναι η ιστορία της Αργυρώς και του Νίκου!!!!

«Με λένε Αργυρώ και είμαι παντρεμένη με το Νίκο, είμαστε και οι δύο γύρω στα τριάντα, έχουμε ένα αγοράκι 4 χρονών και πρόσφατα αποκτήσαμε ένα κοριτσάκι. Ο Νίκος  δουλεύει σε μια πολυεθνική εταιρεία και εγώ είμαι νοικοκυρά, έτσι ώστε να είμαι κοντά στα παιδιά μας. Όταν έχω ελεύθερο χρόνο μου αρέσει να γράφω παιδικά βιβλία. Δυστυχώς τον τελευταίο καιρό έχουν παρουσιαστεί ιδιαίτερα προβλήματα στην σχέση μας, όπως για παράδειγμα ότι δεν μπορούμε να έχουμε πια χρόνο διαθεσιμο για εμάς τους δύο. Ακόμα υπάρχει μεγάλη δυσκολία να αντιμετωπίσουμε οποιοδήποτε αρνητικό συναίσθημα προκύψει, αλλά πάνω από όλα υπάρχει έντονο άγχος για τα θέματα καριέρας και για το μοίρασμα των γονεϊκών ρόλων.
    Πιο συγκεκριμένα, θα ήθελα πάρα πολύ να μπορούσα να έχω περισσότερο χρόνο με τον άνδρα μου, να μου δίνει περισσότερη προσοχή, χάδι και αγάπη, μιας και έχει μειωθεί κατά πολύ η σεξουαλική μας ζωή. Από την άλλη μεριά ο Νίκος παραδέχεται ότι δεν έχει την διάθεση για σεξ, λόγω της άσχημης κατάστασης που επικρατεί ανάμεσα μας, και αυτό προσθέτει ακόμα περισσότερο θυμό, επίκριση και άμυνα και από τους δυο μας. Ταυτόχρονα, εξαιτίας των δύσκολων οικονομικών συνθηκών που επικρατούν στην οικογένεια μας, μιας και εγώ δεν μπορώ ακόμη να συνεισφέρω οικονομικά, δημιουργούνται πολλές αφορμές για καβγά. Αυτό δεν με βοηθά να  καταλήξω σε ποιά καριέρα θέλω να αφιερώσω τον χρόνο μου, μόλις μεγαλώσει λίγο η κόρη μας, και οποιαδήποτε προσπάθεια του Νίκου για κουβέντα καταλήγει σε έντονο τσακωμό και ένταση, ιδιαίτερα από την δική μου μεριά. Έχω διαρκώς το συναίσθημα ότι με κριτικάρει και δεν λαμβάνει υπόψη του το πόσο σημαντικό και ταυτόχρονα δύσκολο είναι να μένω σπίτι για το καλό των παιδιών μας. Παρόλα αυτά ξέρω ότι ο Νίκος αγαπά πολύ τα παιδιά μας και επιθυμεί μόνο το δικό τους καλό.
  Ξέρω ότι ο Νίκος είναι ο πιο σημαντικός άνθρωπος στη ζωή μου και ότι με αγαπά αλλά έχει πάψει να μου το δείχνει, και αυτό δεν με βοηθά να αισθανθώ επιθυμητή ξανά σαν γυναίκα. Όσο περνά ο καιρός αισθάνομαι όλο και πιο άσχημα, με αποτέλεσμα η κατάσταση της προσωπικής μου σχέσης να χρωματίζει και τα υπόλοιπα κεφάλαια της ζωής μου, συμπεριλαμβάνοντας φυσικά και το επαγγελματικό τομέα. Δεν μου έχει μείνει κανένα ίχνος αυτοπεποίθησης, με αποτέλεσμα να δυσκολεύομαι ιδιαίτερα να αποφασίσω και να κυνηγήσω την καριέρα μου.




Απάντηση: Αργυρώ, αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχουν καθημερινώς πολλές δυσκολίες με τις οποίες έρχεσαι αντιμέτωπη, είτε αυτό έχει να κάνει με την ευθύνη και την ανατροφή των παιδιών, είτε με το άσχημο κλίμα που επικρατεί ανάμεσα σε σένα και τον άνδρα σου. Είναι σημαντικό να αισθάνεται ο καθένας από εμάς ότι ασχέτως από τις δυσκολίες που μπορεί να υπάρχουν, έχει μια σταθερή σχέση με τον σύντροφο του, πάνω στην οποία μπορεί να στραφεί και να ακουμπήσει. Στην περίπτωση σας όμως, αυτό φαίνεται να μην ισχύει και αυτό είναι λογικό όταν υπάρχουν τόσες πολλές εντάσεις που δυσκολεύουν την σχέση. Εγώ θα σε συμβούλευα να προσπαθούσες να έβαζες σε μια σειρά με βαθμό προτεραιότητας τα θέματα τα οποία έχεις να επιλύσεις, για να μπορέσεις σιγά-σιγά να αισθανθείς ότι μπορεί να υπάρξει και κάποια αλλαγή προς το καλύτερο. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορέσει να αναπτερωθεί το ηθικό σου και να αντιμετωπίσεις ευκολότερα τις καταστάσεις.
Για παράδειγμα, αν αυτή την στιγμή το ζήτημα της καριέρας σου είναι από τα πιο σημαντικά κεφάλαια, γιατί υπάρχει οικονομική ανάγκη και επειδή το γράψιμο είναι μια από τις αγάπες σου, θα σε συμβούλευα να εστίαζες εκεί. Δηλαδή, θα σε συμβούλευα, αν εξακολουθείς να θέλεις να γράφεις παιδικά βιβλία, να ψάξεις να βρεις ανθρώπους που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις τον στόχο σου, να απευθυνθείς σε εκδοτικούς οίκους, κτλ. Θα ήταν χρήσιμο να κάνεις ένα πρόγραμμα για κάθε μέρα και να αποφασίζεις ότι θα αφιερώνεις ένα μικρό κομμάτι της ημέρας μόνο σε αυτό, αφήνοντας έτσι περιθώριο να ασχοληθείς και με τα παιδιά σου. Φαντάζομαι ότι η φύση της συγκεκριμένης δουλειάς, θα σου επιτρέπει να εργάζεσαι από το σπίτι, οπότε θα μπορείς ίσως να εκμεταλλευθείς τις ώρες που τα παιδιά κοιμούνται και να ασχοληθείς εσύ με το γράψιμο. Προωθώντας το επαγγελματικό σου κομμάτι θα αισθανθείς και εσύ η ίδια περισσότερο παραγωγική, ότι κυνηγάς κάτι το οποίο αγαπάς και σε ενδιαφέρει και παράλληλα έμπρακτα θα   συνεισφέρεις και εσύ στα οικονομικά της οικογένειας. Ίσως μέσα από αυτή την εξέλιξη να μπορέσεις να αναθεωρήσεις σιγά-σιγά και την σχέση σου με τον άνδρα σου, να μπορέσει να μειωθεί η ένταση εξαιτίας της οικονομικής κατάστασης και παράλληλα με την στάση σου να αποδείξεις στον άνδρα σου ότι είναι πολύ σημαντικός για σένα και ότι λαμβάνεις πολύ σοβαρά τα παράπονα που μπορεί να έχει και εκείνος από την μεριά του.
Έχοντας ολοκληρώσει το επαγγελματικό κομμάτι, μπορείς να προχωρήσεις με το επόμενο θέμα στην λίστα με τις προτεραιότητες σου. Έτσι θα αισθάνεσαι ότι έχεις περισσότερο έλεγχο της ευρύτερης κατάστασης, και πιο συγκεκριμένα θα βλέπεις ένα-ένα τα προβλήματα σου να επιλύονται, γεμίζοντας ικανοποίηση και δύναμη για τα επόμενα.