Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Ανέκδοτα



Ένας άντρας ήθελε να ξεφορτωθεί την γάτα του. Mη ξέροντας τι να κάνει, μια μέρα στο καφενείο ρωτούσε τους γύρω του! Ένας του λέει:
- Μη στεναχωριέσαι ρε φίλε, έχω εγώ τη λύση! Θα πας να την αφήσεις στο διπλανό χωριό. Έτσι δε θα μπορέσει να βρει τον δρόμο πίσω!!!!
πάει την άλλη μέρα στο καφενείο ο άντρας τον βλέπει ο άλλος που του έδωσε την λύση και του λέει:
- Να μην σε ρωτήσω καλύτερα, σίγουρα θα πέτυχε ε;;
- Δυστυχώς όχι! Έκανα όλα όσο μου είπες αλλά η γάτα βρήκε τον δρόμο!! του απάντησε ο άντρας
- Εντάξει μωρέ μην ανησυχείς! θα σου πω τι να κάνεις! τώρα θα την αφήσεις στον Παρνασσό!! Είναι σίγουρο πως δεν θα μπορέσει να γυρίσει!
Την άλλη μέρα στο καφενείο...
- Τι έγινε;; Φυσικά δε γύρισε εε;;
- Γύρισε δυστυχώς γύρισε!!
- Μα καλά, πως;;
- Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω!
- Μην στεναχωριέσαι. Μ' αυτό που θα σου πω τώρα αποκλείεται να βρει τον δρόμο! Λοιπόν θα πας σε αυτό το χωριό. Σε εκείνο το σημείο θα συναντήσεις μια διασταύρωση. Θα στρίψεις δεξιά, θα πας όλο ευθεία. Μετά θα στρίψεις αριστερά, θα πας όλο ευθεία και μετά πάλι αριστερά! Θα σου σχεδιάσω και ένα χάρτη!
Την άλλη μέρα...
- Τι έγινε ρε φίλε; Πες μου τα αποτελέσματα του περίφημου σχεδίου μου...!
- Ασε ρε φίλε!! Καλά που ήταν και η γάτα μαζί μου γιατί αλλιώς δεν θα έβρισκα τον δρόμο πίσω!





Ποιά είναι η πιο στενοχωρημένη μάνα;
- Η αγελάδα, γιατί έχει άντρα βόδι και παιδί μοσχάρι! 

Τί κοινό έχει μια έγκυος με μία καμένη πίτσα;
- Και στις δύο περιπτώσεις κάποιος ξέχασε να την βγάλει! 



Παίρνει ο Τότός τηλέφωνο την αστυνομία.
- Ελάτε γρήγορα! Ο πατέρας μου εδώ και μια ώρα πλακώνεται με τον γείτονα.
- Καλά, και γιατί δεν μας τηλεφώνησες νωρίτερα;
- Νωρίτερα νικούσε! 



Τι κοινό έχει η Δέσποινα Βανδή με την Μαρίκα Μητσοτάκη;
- Η Βανδή πήρε τον Ντέμη και η Μαρίκα τον γκαντέμη!!! 

Περπατά ένας μεθυσμένος και πέφτει πάνω σε μία κολώνα της ΔΕΗ, και αρχίζει να χτυπάει το κεφάλι του πάνω της.
Περνά ένας άλλος μεθυσμένος και τον βλέπει:
- Χτύπα, χτύπα! Έχουν φως επάνω, θα σου ανοίξουν! 


Πώς λέγεται η τούρτα στη Θεσσαλονίκη;
-Μπουγάτσα με κεριά.........




Πάει ένας πιτσιρικάς στο περίπτερο:
- Παγωτό καρότο έχει;
- Όχι, λέει ο περιπτεράς.
Ξαναπάει ο πιτσιρικάς την επόμενη μέρα.
- Παγωτό καρότο έχει;
- Όχι.
Ξαναπάει ο πιτσιρικάς την επόμενη μέρα.
- Παγωτό καρότο έχει;
- Όχι.
Σκέφτεται ο περιπτεράς ότι ο μικρός θα αγόραζε κάθε μέρα παγωτό καρότο αν είχε, οπότε παίρνει καμιά εκατοστή.
Αγοράζει λοιπόν και από περιέργεια δοκιμάζει ένα, αλλά του φαίνεται μεγάλη αηδία. "Μα ποιος το τρώει αυτό το πράγμα;"
Ξαναπάει ο πιτσιρικάς την επόμενη μέρα.
- Παγωτό καρότο έχει;
- Ναι, του λέει ο περιπτεράς.
- Χαζή γεύση, εεε; 


Γιατί οι Πόντιοι ακουμπάνε το laptop πάνω στο παράθυρο;
- Για να έχουν windows! 

Λέει λοιπόν η κορούλα της ξανθιάς στη μαμά της:
- Μαμά, μαμά για τα Χριστούγεννα θέλω ένα καναρίνι.
Και η μαμά της απαντά:
- Μη λες βλακείες παράλογο παιδί, γαλοπούλα θα πάρουμε!





Ξανθιά στο τηλέφωνο:
- Για σας, είναι το Ράδιο Κορασίδη;
- Για σας. μάλιστα κυρία μου, είναι το Ράδιο Κορασίδη, τι θα θέλατε;
- Να κάνω μια αφιέρωση στον άντρα μου.....




Μεγάλο Σάββατο συζητούν δυο αρνιά:
- Πάμε αύριο για καφέ;
- Μπα, δεν μπορώ, έχω γύρισμα!!!!