Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Συνεχίζεται η κόντρα Σεμίνας - Έλλης με εμπλοκή Θέμου Αναστασιάδη

Σε έντονη αντιπαράθεση με το Θέμο Αναστασιάδη με αφορμή την κριτική που άσκησε στη Έλλη Στάη βρίσκεται η Σεμίνα Διγενή.
Η δημοσιογράφος χαρακτηρίζοντας το Θέμο «Ρομπέν της Έλλης» εξέφρασε απορία για την επίθεσή του προς το πρόσωπό της, αλλά και για το λόγο της ενόχλησής του  με τις δικές της παρατηρήσεις, τη στιγμή που η κεντρική παρουσιάστρια του δελτίου ειδήσεων της ΝΕΤ βάλλεται από παντού.
Δε δίστασε μάλιστα να υποστηρίξει πως ο Αναστασιάδης, αν και συμφωνεί μαζί της, αναγκάζετε να ταχθεί υπέρ της Στάη για λόγους ανωτέρας βίας.
Σε επιστολή  προς το συνάδερφό της αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Aγαπητέ συνάδελφε,
συντάσσω το σημείωμα αυτό, υπό το κράτος βαθειάς συγκίνησης. Είναι τουλάχιστον ανατριχιαστική, η άδολη αλληλεγγύη σου Θέμο προς την Έλλη, που με αναγκάζει να απολογηθώ.

Γράφεις στην έγκριτη εφημερίδα σου, ότι ''είναι βαριά και άδικη η επίθεση της Σ. στην Ε. στα καλά καθούμενα''.(Πως νόμιζα τόσα χρόνια πως μιλάω και γράφω καλούτσικα τα ελληνικά; Όχι ε;)
Ήμουν σαφέστατη όμως, ότι διαφωνώ με το να έχει η απροκάλυπτη κυβερνητική προπαγάνδα, το πρόσωπο της Έλλης, με το να διατυμπανίζεται ότι ''οι ειδήσεις επιστρέφουν'' και τα συναφή. Ήμουν σαφής, όταν έλεγα ότι δεν της αξίζει αυτό το αχαρακτήριστο Δελτίο Δηλώσεων κι όχι Ειδήσεων. Αυτό πιστεύω, αυτό λέω. Κρίμα οι ικανότητες, το ταλέντο και η πολύχρονη εμπειρία της σε μιντιακούς και πολιτικούς Λάκκους Λεόντων. Λάθος κίνηση, σε λάθος τόπο, σε λάθος στιγμή, που δεν θα της βγει σε καλό. (Εκείνη κατάλαβε, όσα της είπα, μην ανησυχείς και μπορεί ήδη -μέσα της- να έχει μετανιώσει).
Είμαι σίγουρη πως συμφωνείς απολύτως μαζί μου, όπως είμαι και εγώ σίγουρη, ότι ξέρω τους λόγους, που πρέπει αυτή τη δεδομένη στιγμή να το παίξεις Ρομπέν της Έλλης.
Α και για πες μου, σε παρακαλώ, γιατί επέλεξες να ...στηλιτεύσεις τη δική μου κριτική, βαφτίζοντάς την επίθεση και αγνόησες αληθινές επιθέσεις του διαδικτύου. Για μελέτησε κάποιες ενδεικτικές».
Η δημοσιογράφος επισημαίνοντας του κάποια μπλοκς, αλλά  και συγκεκριμένα κείμενα που αφορούν στη Στάη, συμπληρώνει:
«Μπροστά τους, εγώ ήμουν η επιτομή του σαβουάρ βιβρ..Μήπως να σερφάρεις συχνότερα;
Όσο για την απορία σου (πόσο άσχετος παραλληλισμός...) γιατί παράτησα τα πολλά λεφτά και τα υψηλά νούμερα στον ΑΛΦΑ, εκείνου του μουσικοχορευτικού τοκ σώου, για τα πολύ λιγότερα της ΕΡΤ, το έκανα γιατί τότε προτιμούσα τοκ σώου σκέτο, κάτι που δεν ήθελε ο ΑΛΦΑ και ο κ. Χουλιάρας, από μένα. Δεν πήγα Θέμο μου να πω Δελτίο Δηλώσεων του Καραμανλή, δεν πήγα εκεί να διαμορφώσω πολιτική, δεν υπηρέτησα κανέναν.
Και για να μην το κουράζω άλλο, ξέρεις καλύτερα από τον καθένα μας τους όρους του παιχνιδιού, μην σου πω ότι από ένα σημείο και μετά, έχεις το αναμφισβήτητο ταλέντο, να τους εφευρίσκεις κιόλας. Τουλάχιστον μην τους πασπαλίζουμε με χρυσόσκονη.
Ο αγαπημένος σου σάκος του μποξ.
Σεμίνα».