Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Πως μαλώνει τα παιδιά της η Μενεγάκη;


Τον τρόπο με τον οποίο μαλώνει τα παιδιά της αποκάλυψε στην εκπομπή της η Ελένη Μενεγάκη.
Η παρουσιάστρια πάντως τόνισε πως ο καβγάς γίνεται συνήθως με το μεγάλο της γιο και όχι με τα κορίτσια που δεν έχει χρειαστεί ακόμα να τα μαλώσει.
«Δεν έχει χρειαστεί ακόμη να μαλώσω τα κορίτσια, γιατί θεωρώ ότι τα κορίτσια είναι άλλο πράγμα. Δηλαδή δεν μπορώ να φανταστώ τι μπορεί να κάνει ένα κοριτσάκι και να σε αναγκάσει να βγεις πια από τα όριά σου.
Στον Άγγελο δεν φωνάζω, του λέω  να πάει στο δωμάτιό του. «Στο δωμάτιό σου τώρα». Ούτε φωνάζω ούτε αρχίζω να ουρλιάζω. Εδώ καταλαβαίνουν ότι η πλακίτσα τελείωσε. Εμένα αυτό είναι που πιάνει στα παιδιά μου. Όταν τα στείλω στο δωμάτιό τους. Για άλλα παιδιά δεν ξέρω, στα δικά μου τουλάχιστον αυτό πιάνει Βέβαια, εδώ που τα λέμε, υπάρχουν και περιπτώσεις που αυτό δεν πιάνει. Για παράδειγμα έχει τύχει να του πω πήγαινε στο δωμάτιό σου και να μου πει δεν πάω. Τότε να δείτε τι γίνεται. Τότε κι εγώ ανεβάζω τόνους και λέω… τι είπες; Αλλά δεν ξέρω την εφηβεία την φοβάμαι. Τώρα που είναι μικρά ακόμη, το’ χω, τις μεγαλύτερες ηλικίες είναι που φοβάμαι πολύ».